Sunday, June 1, 2008

Buy Buy Buy

今天又去閒逛了

打算買相機帶

因爲slr那個好像爛了

然後呢

同一時間看到了filter

一直以來都想給我的yashica買filter了

還給我找到了hoya的UV filter!!!

該死的還是55mm那個

剛剛好!!!

遇到這個老闆很好

全部算很便宜

買兩個filter還送兩個給我玩

我真的覺得很幸福

每次可以遇到貴人

上次去買過期底片

另外一個老闆也送了我兩卷底片給我玩

還是黑白的!!!

超感動的

謝謝你們啦!


hoya是買的,隔壁那個是送的

hoya是UV,老板送我skylight 1A


左邊那個也是送的,5 parallel,右邊那個是買的

我買了skylight filter,可是老闆還送多一個

可是送的就不能嫌棄啦


我的新相機帶

型吧!!!

好啦,我認了

我已經入教canon了。。。

很多原因的關係


parallel 5 的filter

超大的!!!

好像是77mm!!!


holga的效果


很好玩!!!!

4 comments:

  1. wok Kelvin, why never ask me along!!! You didn't tell me you going to hunt for camera stuff after lunch... i also wanted to shop... :(

    ReplyDelete
  2. opps! i thought you go pat toh with xiang... shy to disturb.. it is the ss15 shop... konica one.. the filter size left is only 55mm and 52mm.... i think nothing suitable for you...

    ReplyDelete
  3. WOW.. u got CANON already ar?!?!?!? Syiok la you.. d1 ar.. stop poisoning people around la.. not good u know? haha!!!

    ReplyDelete
  4. i got the canon quite some time already... heheh... it is film one lar.. not like d1 digital one...

    ReplyDelete

跟我聊聊天