Sunday, September 9, 2007

Seagull 海鷗
















我所擁有的海鷗相機
The seagull that i owned

已經有將近30多年的歷史
is almost 30 years of history

雖然老了
although it is old

可是它還是那麽的美麗
But is still looks so pretty and handsome to me

它還是能拍出很棒的相片
It still can snap out very nice photo

超級喜歡它的功能
I Damn like it's function

雖然是很舊了
althought it is very old

可是它的功能完全能和現在的相機比較
but it's function still can compete with the latest camera

它無需電池操作
It function without battery, everything is mechanically

他帶給了我很多點歡喜
It bring me a lot of happiness

也很多驚喜
and also a lot of suprise

有一天去看煙花
Went to see fireworks last few weeks

那裏全部人都是用最先進得DSLR
All the photographer there uses DSLR

只有我和jhunnie用海鷗TLR
But only me and jhunnie took out the OLD Seagull TLR

感覺很帥
Feel it is super cool!

2 comments:

  1. 帅!

    我也要一起帅... :(

    ReplyDelete
  2. 趕快買一台跟我們一起帥吧! 看來你真的中毒不淺,而且病情加深,還是買台海鷗來治病吧. 看到有一閒店賣Rm400... ss15... 趕快去買

    ReplyDelete

跟我聊聊天